MijnZorgApp

  • Automatisch afsprakenreminders en reminders om huiswerkoefeningen uit te voeren of bepaalde informatie tot u te nemen.
  • U ontvangt de voor u relevante huiswerkoefeningen op uw mobiel in zowel video als foto met tekstuele uitleg.
  • Gemakkelijk en snel in gebruik.

1. De app in de app-store op uw mobiel opzoeken

Voor de Android-versie:
klik op https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mijnzorgapp.android

Voor de iPhone-versie (iOS):
klik op https://itunes.apple.com/nl/app/mijnzorgapp/id1440132934

Volg de instructies in de app-store. Open de app en volg de stappen in de app.

2. Geen wachtwoord? Vraag er een aan.

Klik op de link Geen wachtwoord ontvangen? Vul uw geboortedatum en 06- nummer en u ontvangt per SMS een nieuw wachtwoord. (Lukt dat niet? Neem dan contact op met uw praktijk.)

3. Login met uw geboortedatum en wachtwoord.

Vergeet daarbij niet om akkoord te gaan met de voorwaarden.

4. Verzin een viercijferige pincode.

Voer deze tweemaal in. Met deze pincode hebt u voortaan toegang tot de app.

Voor het goed laten functioneren van de app is het belangrijk altijd de laatste versie te downloaden. Standaard staat op uw telefoon ingesteld dat dat automatisch gaat.

U kunt als volgt checken of dat op uw telefoon ook automatisch gaat:

iOS (iPhone):
Instellingen > iTunes en App-Store > Automatische downloads van Apps met schuifje aanzetten

Android (zoals Samsung):
Ga naar de Play-Store app > Klik op de drie streepjes (menu) > Kies Instellingen > Kies Apps automatisch updaten (via Wifi)

Op https://www.appsotheek.nl ziet u wat de laatste versie van uw app is.

Om te weten welke versie u nu heeft:
open de app: ga naar Menu > Instellingen > kijk onderaan het scherm

Als u een nieuw wachtwoord nodig heeft, bijvoorbeeld omdat u een nieuwe telefoon heeft, dan gaat u naar de App Store of Google Play Store en download de MijnZorgApp.

Kies na het openen van de app de optie “Geen wachtwoord ontvangen?” en vraag een nieuw wachtwoord aan.

Neem contact op met uw praktijk om uw afspraak te verzetten/annuleren. Wij van MijnZorgApp kunnen niet bij uw gegevens en kunnen dit daarom niet voor u doen.

We kunnen ons voorstellen dat u meer wilt weten of iets wil vragen over uw eigen situatie. Neem hiervoor gerust contact met ons op. De betreffende therapeut belt u dan terug. Meteen een afspraak maken kan natuurlijk ook.